Мета моніторингу – офіційно та публічно зафіксувати факти наявності реклами брендів на сайтах, до яких у правовласників є претензії – це може як зашкодити репутації брендів, так і свідчити про
опосередковану підтримку відео піратства компаніями/ брендами. Ми ще раз звертаємо увагу рекламодавців на те, що саме вони, підтримуючи бізнес «піратів» фінансово, стають їх
посібниками.
УАПА , організатор моніторингу, разом з Ініціативою «Чисте небо» прагнуть звернути увагу всіх зацікавлених осіб на те, що проблема піратства полягає не тільки у розміщуванні та перегляді краденого відеопродукту, але й у фінансуванні бізнесу, побудованого на цій моделі, рекламодавцями.
Сортування даних моніторингу відбувається за брендами або майданчиками, що масово розміщують рекламу, використовуючи креативи відомих брендів; у якості підтвердження наводиться скріншот розміщення бренду, а також utm-мітка.
Моніторинг реклами на сайтах, до яких є претензії правовласника Getty Images, проводиться самим правовласником, скріншоти розміщуються на сайті відповідно до загальних правил проведення моніторингу.
За правилами моніторингу реклама брендів фіксується на сайтах зі списку blacklists за попередній місяць (наприклад, у лютому за списком січня) щомісячно протягом послідовного 3-місячного періоду. Якщо реклама фіксується, на адресу бренда або агенції направляється лист-повідомлення. Якщо реклама систематична, тобто фіксується більше, ніж протягом 1 календарного місяця, скріншоти за відповідні місяці публікуються.